ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kedves Vásárló!

 Kérjük, amennyiben vásárlónk, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket.

Az eladó és a felhasználó(vásárló) közötti kapcsolat ezekkel a kereskedelmi feltételekkel, valamint az érvényben levő alkalmazandó jogszabályokkal van szabályozva.

1. Az Ökoca és a Winebag üzemeltetője:

  • Tóvizi Kinga, Magyarország, 1156 Budapest Nyírpalota utca 14. 4 emelet 28 ajtó.
  • Nyilvántartási szám: 54201727 Adószám: 55509279-1-42
  • E-mail: zerokocaa@gmail.com, Telefon: +36 30 565 99 39

Bankszámla:
Takarékbank: BANKSZÁMLASZÁM: 18203435-01525539-10010015

Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő igazolja, hogy megismerkedett az üzleti feltételekkel és egyetért velük.
A szerződés megkötése alatt a megrendelés visszaigazolását értjük. A szerződés tárgya az áru kézbesítésével keletkezik. A szerződés nem adható ki harmadik személynek.
Megrendelését közvetlenül a honlapunkról adhatja le. Feltétele a megrendelőlapon helyesen kitöltött adatok.

2. Rendelés menete

A kiválaszott  termékeknél látható "Megrendelem" gomb segítségével a kapcsolat oldalunkhoz jut Ott kiválaszthatja melyik terméket szeretné megvásárolni. A  "Megrendelem" résznél leírhatja pontosan melyik terméket választotta, melyik mintával.  Kérjük megadni a pontos mennyiséget. 
Kérjük, ha már tudja, hogy szeretné átvenni a kivánt terméket, írja meg nekünk.
Kérjük megadni számlázáshoz: Nevét, címét, emailcímét, adószámát, telefonszámát (nem kötelező!)

KÉRJÜK vegye figyelembe, hogy a termékek gyártási ideje, ha épp nincs raktáron lehet 4-5 munkanap is!Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizze a megadott adatokat.

E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

3. Termékárak

Az weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák az összes törvény által előírt adót és a megrendelés idejében érvényesek. Az árhoz postaköltséget számolunk fel. Az eladó fenntartja a weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát.
Az eladó a leszállított, de még ki nem fizetett árura a tulajdonjogát fenntartja. 
A termékárak magyar Forintban(HUF) vannak feltüntetve.

4. Fizetési mód

A vevő az áruért fizethet:

  • Előre utalva az eladó bankszámlájára
  • Készpénzes fizetéssel személyesen - előreegyeztetés esetén.

Előre fizetésnél a következő bankszámlákra utaljon: Takarékbank: BANKSZÁMLASZÁM: 18203435-01525539-10010015

5. Szállítási feltételek és postaköltség

Az árut a leadott érvényes rendelés véglegesítése után 1-3 munkanapon belül postázzuk. A szállítást 2 munkanapos határidővel biztosítjuk. Magyarország területén: Házhozszállítás: a Magyar Posta (ajánlott küldeményként) vagy Foxpost szállítással.

Banki átutalás esetében az árut a számla végösszegének bankszámlánkra történő megérkezése után küldjük. Ennél a fizetési módnál, kérjük, kövesse figyelemmel a fizetési utasításokat, amelyeket e‐mail címére küldünk, ami alapján végrehajthatja az átutalást bankszámlánkra. Számoljon vele, hogy a banki átutalás néhány napot vehet igénybe.
 Olyan áru esetében, amely nincs raktáron, azt a lehető legrövidebb időn belül legyártjuk, erről tájékoztatjuk ügyfelünket és a várható kézbesítés dátumáról. A megrendelés kézbesítettnek van tekintve a megadott szállítási címre történő kézbesítés esetén. Nem vállalunk felelősséget a késedelmes szállításért, hibás cím megadás esetén. A számlát elektronikusan küldjük meg.

6. Postaköltség meghatározása

Fizetés módja:

Szállítás Magyarországra!

Csomagautomata │ Házhozszállítás

Előre utalás esetén: 850 Ft (ajánlott levélként adjuk fel a psotán) - 1-2 munkanap a szállítás.
20 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás ( Magyaroszágon belül!)
Lehetőséget adunk személyes átvételre is ( postaköltség megsporolható!) - egyeztetés szükséges!

7. Akciók és kedvezmények használati feltételei

 Akciók egy meghatározott időpontra érvényesek és a kedvezmény mértékéről és idejéről weblapunkon tájékoztatjuk. Kedvezményeink és akcióink jogilag nem érvényesíthetőek.

8. Az eladó kötelezettségei

Kötelezettséget vállalunk arra, hogy a termékeket helyes mennyiségben kézbesítjük ügyfeleinknek, a megrendelés napján érvényes ár fejében. Termékeink megfelelnek az összes előírásnak és szabványnak. Nem vállalunk felelősséget a szállítási cég által okozott károkért, késedelmes szállításért, hibásan kitöltött elérhetőségi adatok következtében keletkezett problémákért.

9. A felhasználó kötelezettségei

A felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi és annak árát kifizeti az áru átvételekor. Szintén kötelessége, hogy az árut leellenőrizze és az esetleges hibákat jelentse a zerokocaa@gmail.com elérhetőségen.

10. Visszalépés az adásvételi szerződéstől a felhasználó részéről

A felhasználó 14 napig bármely indoklás nélkül visszaléphet az adásvételi szerződéstől. Szükséges, hogy kapcsolatba lépjen velünk a zerokocaa@gmail.com címen és megadja a számla számot és az áru vásárlási dátumát. Kérjük, mellékelje az eredeti számlát is. Az árut együtt a vásárlást bizonyító dokumentummal (számla) az átvétel napjától számítva 14 napon belül erre a címre küldheti: Tóvizi Kinga, Magyarország Budapest 1156. Nyírpalota utca 14.4 emelet 28. Az áru szállítási költségét a fogyasztónak kell viselnie. A felhasználó köteles az árut tisztán, használatlanul, sértetlen állapotban visszaküldeni, olyan állapotban, amelyben az eladótól átvette. Amennyiben ezek a feltételek nincsenek betartva, akkor az eladó nem köteles visszavenni az árut és az áru károsodása esetén az eladó jogosult kártérítést igényelni. Abban az esetben, ha a reklamáció jogosnak bizonyul, akkor az eladó köteles a felhasználónak az áru átvételét követően 14 napon belül visszafizetni a vételárat. A visszafizetés módja közös megegyezéssel történik.

11. Visszalépés a szerződéstől az eladó részéről

Abban az esetben, ha a felhasználó nem veszi át a csomagot, a szállítási költségeket a vevőnek kell megfizetnie. Fenntartjuk a jogot és kártérítést igényelünk az okozott károkért és a szállítási költségekért. A kártérítés összege: postaköltség ára + 20 % a csomag értékéből. Szintén fenntartjuk a jogot arra, hogy további utánvételes szállítmányokat már nem küldünk. Fenntartjuk az elállás jogát, ha a megrendelt termékhez szükséges alapanyagot már nem gyártják.. Ha 10 napon belül a megrendelés felvétele után az áru nincs kifizetve (banki átutalásnál), a megrendelés törölve lesz!

12. Termék reklamáció és garancia

A termékekre 1 hónap garanciát vállalunk. Reklamáció esetén az ügyfél köteles írásban értesíteni az eladót és mellékelni a vásárlást igazoló dokumentumot (számla). A szállítási költségeket az ügyfél fizeti. Garantáljuk, hogy a reklamációkat az írásbeli értesítéstől 30 napon belül intézzük. A garancia nem vonatkozik a normál használatból adódó kopásra, bolyhosodásra, elhasználódásra és a termék helytelen kezelésére és használatára. A termékek előkezelt anyagok! Amennyiben nem a használati útmutató szerint tisztítja a pl.: zsákokat, úgy az anyag max.5-10% -ot csökkenhet, ezért nem tudunk garanciát vállalni.

A termékek rendeltetés szerű használatát olvassa el, a  választott termékek alatt! 
Minden termékhez előre nyomtatott használati útmutatót adunk a tisztításáról.

13. Adatvédelem

Az ügyfelek személyes adatai a 2018. évi XIII. Adatvédelmi törvény szerint vannak tárolva. A weboldalunk nem oszt meg személyes információt harmadik felekkel, kivéve a szállító számára szükséges adatokat a megrendelés kézbesítése érdekében. Nem vállalunk felelősséget az adatok elvesztéséért, szerver feltörés vagy hacker‐támadás esetében.
Az adatvédelmi megállapodás a felhasználó és az eladó között határozatlan időre szól. A felhasználó bármikor visszaléphet az adatvédelmi megállapodástól, írásos formában. 1 hónapon belül a visszamondás kézbesítésétől az eladó megszünteti a megállapodást.

A felhasználó köteles igaz adatokkal regisztrálni a szállítmány helyes kézbesítése érdekében. Fenntartjuk a jogot, az általános üzleti feltételek módosítására.

2020. Budapest

gyors INFORMÁCIÓ

ÁRKÉRÉS

Írd körbe az elképzelésed, és ha tudsz küldj képet is, valamint jelezd átvételi szándékodat.

Az ár függ a grafika színeitől, méretétől, táska fazonjától és a megrendelt darabszámtól. 

Táska típustól 50 -100 db felett kedvezőbb árat tudunk biztosítani.

Az árakat kb. 2 óra alatt megküldjük. 

MEGRENDELÉS MENETE



Egyedi grafika tervezés esetén:

Ajánlatkérést követően a helyesen beérkezett vagy megrendelt grafika alapján árajánlatot küldünk.
Ha a grafikai tervezést ránk bízod, 3 korrekció fordulót biztosítunk és eljutunk a végleges dizájnhoz. 

Az írásban beérkezett megrendelésre visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza a termék pontos paramétereit, az elkészítési árat valamint a szállítás módját és a fizetési feltételeket.
Kérjük mindig pontosan ellenőrizze le az adatokat, hogy később ne legyen ebből kellemetlenség.

GYÁRTÁSI IDŐ

Kisebb megrendelések esetén, átfutási idő
 3-5 munkanap (grafikai tervezéssel együtt).

Nagyobb megrendelések esetén, még megrendelés előtt kérjük egyeztetni az átfutási igényeket.

FIZETÉSI FELTÉTEL

SZEMÉLYES átvétel esetén:

Átvételi pontunkon a fizetés csak készpénzben lehetséges! 

ELŐRE UTALÁSSAL esetén:
Utald el vásárlásod végösszegét a bankszámlánkra. Amint leadtad a rendelésed, emailben küldjük a szükséges adatokat. 

ÁTVÉTEL / SZÁLLÍTÁS

- Kisebb mennyiség esetén személyes átvételre is van lehetőség (Budapesten).

- 20.000 ft vásárlás felett, a szállítási költség ingyenes (Magyarországon belül).
-Foxpost csomagautomata: 

Szállítás díja: 900,-Ft
Szállítási idő: 1-2 munkanap

- Magyar posta: (ajánlott küldemény)

Szállítás díja: 830,-Ft
Szállítási idő: 1-3 munkanap






KIZÁRÓLAGOSSÁG 

Az általad vagy saját grafikusod által készített képre kizárólagosságot vállalunk, mely értelmében másnak azt a grafikákat semmilyen módon nem továbbítjuk, semmilyen anyagra, hordozóra nem nyomjuk, kizárólag ha azt te előzetesen írásban engedélyezted.

Ha ingyenes oldalról letöltött grafikát kapunk, arra nem áll módunkban kizárólagosságot vállalni. Az ilyen grafikák bárki számára elérhetőek, nem a megrendelő szellemi terméke, í­gy bárki kérheti. Ebben előre is köszönjük megértéseteket. 

egyedi táskák esetén - Grafika leadás

 Ha már kész a grafikád, akkor így kérjük elküldeni:
 Fájl típusa: Adobe Illustrator (.ai vagy .eps).

Fontos, hogy kizárólag vektoros állományt tudunk elfogadni.
Valamint lényeges, hogy csak kitöltéssel rendelkező vektor rajz megfelelő.
Ha Illustratorban tervezted meg grafikád, akkor egy kattintással átalakítható az egyvonalas grafika (stroke) kitöltéssé (fill). Lejjebb láthatod pontosan, hogy is kell ezt beállítani. 

Ai programban, a kész grafikát kijelöljük, majd 'Object'-re kattintva legördülő ablakban, 'Expand...'-ra kattintunk, és máris átváltja a grafikánkat kontúrvonalas grafikára.

Nagyon fontos szövegnél!
Mindig tükörfordításba kell leadni, az anyagot! 

Nagyon fontos szövegnél, hogy mindig tükörfordításba kell leadni, az anyagot.


WineBag | Tóvizi Kinga | + 36 30 565 99 39 | bortaska@gmail.com | adószám: 55509279-1-42